Landslagssjef Patric Jonsson har tatt ut utøvere til landslagssamling i juni. Der har 5 Greåker spillere blitt plukket ut, samt en tidligere spiller som nå spiller for Hagfors IBK.
De utvalgte er:
Adrian Beiermann
Trym Sletner
Theo Monrad
Sander Hatlen
Niclas Aarnes-Jensen
Theo Heggen Mathisen (Hagfors IBK)
Det er artig at flere av våre spillere for prøvd seg, og vi i Greåker ønsker de lykke til med uttaket.


