Greåker J9 hadde sin første turnering denne helgen. Kjempe innsats av samtlige spillere, og hvis man ser litt nærmere på bilde så er det ikke hvem som helst som sier dette. De to unge herrene er to erfarne spiller som har hatt en lang karriere hos Greåkers A-lag.
Vi vil igjen takke St. Criox for et vellykket arrangement i kjent St.Criox stil. Takk for arrangementet her blir alle sett og ivaretatt.

Vi har plass til mange flere spillere på vårt j9 lag. Så ønsker du å teste innebandy så er det bare å kontakte Lars Erik Torp på 959 13 979. Vi trener i Tindlundhallen hver mandag 16:30-17:30.
Husk- Dette koster ingen ting. Kølle kan man låne i hallen




